Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli są Państwo bardzo zainteresowani tym produktem, prosimy o informację poprzez email: sklep@biurowezakupy24.pl lub telefonicznie: +48 85 73 99 410
  • mniej niz 5 szt. – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • mniej niż 10 szt. – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy
  • mniej niz 20 szt. – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • ponad 20 szt. – mamy w magazynie duży zapas
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@biurowezakupy24.pl lub telefonicznie: +48 85 73 99 410
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do konta posiadasz dostęp do wszelkich informacji o bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po złożeni zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, będziemy Ciebie informować na bieżąco o postępie naszych prac.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz skorzystać z następujących form dostawy:

  • Firmy kurierskie UPS, DPD, FEDEX
  • Poczta Polska,
  • Odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia zobaczysz po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu otrzymasz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, do Twojej dyspozycji oddajemy następujące sposoby płatności:

  • płatność elektroniczna (PayU)
  • płatność przelewem,
  • płatność przy odbiorze,
  • gotówka w siedzibie firmy,
  • raty mBank.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, zapraszamy po odbiór osobisty do naszej siedziby, znajdującej się pod adresem: P.H.U. "BAWI" S.A. ul. Składowa 10, 15-399 Białystok. Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane produkty. W każdej chwili można do nich powrócić, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możemy wystawić fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi nalezy wybrać opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, proszę zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Zamówienia można modyfikować jedynie do momentu skompletowania ich zawartości. W momencie wysłania zamówienia na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji Państwa zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o szybki kontakt - najlepiej telefonicznie: +48 85 73 99 410.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Zamówienie można anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania Państwa zamówienia prosimy o szybki kontakt - najlepiej telefonicznie: +48 85 73 99 410.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Niezależnie od wybrane formy wysyłki otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której można na bieżąco śledzić położenie przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdują się w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 85 73 99 410.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji Proszę się upewnić, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat można znaleźć w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r., w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl